OBCHODNÍ PODMÍNKY PRODEJE DÁRKOVÝCH POUKAZŮ

společnosti Infinit s.r.o.,

se sídlem Praha 7, Holešovice, Jablonského 639/​4, PSČ 170 00, IČ: 279 04 989, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 125506, email: darky@infinit.cz, tel. číslo: +420 734 796 271. 

  1. OBECNÁ USTANOVENÍ

       1.1 Tyto Obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) společnosti Infinit s.r.o., se sídlem Praha 7, Holešovice, Jablonského 639/​4, PSČ 170 00, IČ: 279 04 989, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 125506 (dále jen „Poskytovatel služeb“) upravují vzájemná práva a povinnosti vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy, jejímž předmětem je nákup dárkového poukazu na služby, uzavírané mezi Poskytovatelem služeb a jinou fyzickou osobou (dále jen „zákazník“) na provozovnách některé z dceřiných společností Poskytovatele služeb či společnosti, jejíž ovládající osoba je shodná s ovládající osobou Poskytovatele služeb  (společnosti skupiny Infinit) (dále jen „smlouva“).
       1.2 Ustanovení těchto Obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy.
       1.3 Tyto Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit dárkový poukaz, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při nákupu dárkového poukazu v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
       1.4 Znění Obchodních podmínek může Poskytovatel služeb měnit či doplňovat. Poskytovatel služeb informuje o změnách či doplnění těchto Obchodních podmínek zákazníky s tím, že jejich upravené znění nabývá účinnosti dnem jeho zveřejnění v prostorách Provozovny Poskytovatele služeb. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
       1.5 Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/​2012 Sb., občanský zákoník a taktéž zákonem č. 634/​1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
     

  2. VYMEZENÍ POJMŮ

       2.1 Smlouvou se rozumí smlouva, kterou se zákazníkem uzavírá Poskytovatel služeb. Smlouva je uzavřena zaplacením ceny Dárkového poukazu a jeho předáním zákazníkovi.
       2.2 Poskytovatelem služeb je pro účely těchto Obchodních podmínek společnost Infinit s.r.o
       2.3 Dárkový poukaz je vystaven na peněžitou částku nebo konkrétní službu či balíček služeb. Dárkový poukaz opravňuje jeho držitele, resp. osobu, která jej předloží, k využití služeb v dárkovém poukazu specifikovaných nebo k využití služeb v hodnotě na něm uvedené. Dárkový poukaz může obsahovat i adresu Provozovny, ve které je nutné konkrétní služby čerpat (dále jen „Dárkový poukaz“).
       2.4 Držitel Dárkového poukazu je osoba, která předloží Dárkovým poukaz v Provozovně; dárkový poukaz je přenosný.
       2.5 Provozovnou se rozumí místo, kde může dojít k uzavření smlouvy podle čl. I odst. 1.1. těchto Obchodních podmínek a k čerpání služeb (dále jen „Provozovna“).
     

  3. PLATBA DÁRKOVÉHO POUKAZU

       3.1 Celkovou cenu Dárkového poukazu může zákazník uhradit Poskytovateli služeb na Provozovně, a to:
    ·         v hotovosti,
    ·         platební kartou,
    ·         Infinit kartou, Flexi Pass CARD, Multi Pass CARD, Edenred Benefits Card
    ·         Poukázkami: Flexi Pass, Dárkový Pass, Relax Pass, Focus Pass, Bonus Pass, UNIŠEK, UNIŠEK+, UNIŠEK+FKSP, CADHOC, Edenred Multi, Edenred Sport&Kultura, Edenred Compliments, ,
    ·         BENEFIT PLUS (provozovatel Benefit Management s.r.o., IČO: 270 69 770) anebo Cafeterie Benefity (provozovatel BENEFITY a.s., IČO: 270 95 231), způsobem, který systém umožňuje.
       3.2  Cenu Dárkového poukazu lze vyjma způsobů uvedených výše taktéž hradit z příspěvku z FKSP na podkladě faktury vystavené zaměstnavateli.

  4. ČERPÁNÍ A PLATNOST DÁRKOVÉHO POUKAZ

       4.1 Platný Dárkový poukaz je vždy označen kódem, datem platnosti, předmětem čerpání (konkrétní služba nebo peněžitá částka), razítkem Poskytovatele služeb a podpisem osoby oprávněné zastupovat Poskytovatele služeb.
       4.2 Dárkový poukaz je vydáván s dobou platnosti 6 měsíců, v období vánočních svátků jsou zpravidla vydávány dárkové poukazy s dobou platnosti až 8 měsíců od data jejich vystavení. Na žádost držitele Dárkového poukazu Poskytovatel služeb prodlouží platnost Dárkového poukazu nejvýše o 184 dní od data jeho původní platnosti. Dárkový poukaz na saunovou noc je platný pouze pro konkrétní den a hodinu uvedenou na Dárkovém poukazu, jeho platnost prodloužit nelze.
       4.3 Uplynutím doby platnosti Dárkového poukazu, resp. prodloužené doby platnosti Dárkového poukazu dle odst.       4.2, zaniká právo zákazníka, resp. držitele Dárkového poukazu k využití služeb dle Dárkového poukazu, hodnota Dárkového poukazu propadá bez náhrady.
       4.4 Poskytovatel služeb umožňuje držiteli Dárkového poukazu v době platnosti Dárkového poukazu změnu služeb poskytovaných na základě Dárkového poukazu vystaveného pro konkrétní služby tak, že Dárkový poukaz zruší a částku odpovídající ceně uhrazené za služby dle zrušeného Dárkového poukazu promění držiteli Dárkového poukazu na kredit ve výši uhrazené ceny služeb, který může držitel Dárkového poukazu vyčerpat u Poskytovatele služeb poskytnutím služeb dle jeho volby do výše kreditu. Změna dárkového poukazu na saunovou noc je možná maximálně 24 hodin před začátkem akce.
       4.5 Ustanovení odst. 4.4 a odst. 4.6 věty druhé Obchodních podmínek se nevztahuje na dárkové poukazy označené jako marketingové.
       4.6 Dárkový poukaz nelze směnit za peníze, resp. proplatit v penězích, s výjimkou dle následující věty. V případě zrušení Provozovny, na kterou byl platný dárkový poukaz Poskytovatelem služeb vystaven, popřípadě zrušení služby, která má být v souladu se smlouvou poskytnuta (dle dárkového poukazu), Poskytovatel služeb částku uhrazenou za služby dle Dárkového poukazu vrátí zpět držiteli Dárkového poukazu, nebo vystaví Dárkový poukaz na jiné služby v totožné hodnotě dle volby držitele Dárkového poukazu.
       4.7 Dárkové poukazy na finanční hodnotu není nutné uplatnit jednorázově (tj. vybrat celou částku). Držitel Dárkového poukazu si může založit Infinit kartu a čerpat služby nabízené Poskytovatelem služeb do hodnoty Dárkového poukazu postupně.
       4.8 Čerpání některých služeb dle Dárkového poukazu je nutné objednat předem. Zákazník by měl ověřit dostupnost služeb a termíny předem, a to na telefonním čísle nebo emailové adrese uvedené na Dárkovém poukazu.
       4.9 Dárkový poukaz je nutné předložit před čerpáním služeb.
       4.10 Poskytovatel služeb nevystavuje duplikát Dárkového poukazu, a to ani v případě oznámení jeho ztráty či odcizení.
     

  5. ŘEŠENÍ SPORŮ

       5.1 Případné spory vzniklé ze smlouvy nebo v souvislosti s ní budou řešeny věcně a místně příslušným soudem České republiky.
       5.2 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy mezi zákazníkem a Poskytovatelem služeb je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/​15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa: www.coi.cz.
     

  6. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

       6.1 Poskytovatel služeb je oprávněn k poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění a činnost Poskytovatele služeb nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/​1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
       6.2 Je-​li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.
       6.3 Nedílnou součástí těchto Obchodních podmínek je Reklamační řád, který tvoří jejich přílohu.
       6.4 Kontaktní údaje Poskytovatele služeb:
    Infinit s.r.o.
    Jablonského 639/​4
    Praha 7, PSČ 170 00
    telefon: + (420) 734 796 271
    email: darky@infinit.cz

       6.5 Tyto Obchodní podmínky jsou účinné ode dne 1.7.2021

Příloha k Obchodním podmínkám pro nákup Dárkového poukazu: 

Reklamační řád

Tento reklamační řád vydává společnost Infinit s.r.o., se sídlem Praha 7, Holešovice, Jablonského 639/​4, PSČ 170 00, IČ: 279 04 989, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 125506 (dále jen „Infinit“ nebo „společnost“), k upřesnění:

  • podmínek odpovědnosti za vady služeb poskytnutých na základě smlouvy o poskytování služeb uzavřené mezi zákazníkem a Infinit,
  • jednotného, rychlého a správného postupu při vyřizování reklamací.

Znění tohoto reklamačního řádu vychází zejména z právní úpravy zákona č. 89/​2012 Sb., občanský zákoník a zákona č. 634/​1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.

Tento reklamační řád se vztahuje výlučně na případy, kdy osoba, která uplatňuje práva z vad poskytnutých služeb (dále jen „zákazník“), není právnickou osobou či osobou, která při uzavření smlouvy o poskytování služeb jednala v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

Článek 1
Všeobecná ustanovení

Vztah mezi společností Infinit a zákazníkem se řídí zákonem č. 89/​2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „NOZ“).

Článek 2
Odpovědnost za vady služby

Byla-​li služba poskytnuta v rozporu se smlouvou o poskytování služeb, popřípadě nebyla poskytnuta vůbec, jedná se o vadné plnění a zákazníku vznikají práva z vadného plnění, která je zákazník oprávněn uplatnit u společnosti (dále jen „reklamace“).

Článek 3
Reklamace
(vytknutí vady)

  1. Zákazník uplatňuje svůj nárok z odpovědnosti za vady formou reklamace.
  2. Reklamaci služeb je nutné uplatnit u společnosti bez zbytečného odkladu, kdy byla služba poskytnuta, popřípadě měla být poskytnuta.
  3. Společnost je povinna přijmout reklamaci v  Provozovně, v níž došlo anebo mělo dojít k poskytnutí služeb dle smlouvy se zákazníkem, případně i v sídle společnosti anebo v kterékoliv z Provozoven, kde může dojít k uzavření smlouvy o poskytování služeb.
  4. Reklamace je uplatněna vytknutím vady (popsáním projevu vady) a uplatněním nároku (požadavku) vyplývajícího z odpovědnosti za tuto vadu.
  5. Společnost je povinna vydat písemné potvrzení o tom, kdy zákazník právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace zákazník požaduje. V zastoupení společnosti může potvrzení dle předchozí věty vydat i pověřený zaměstnanec dceřiné společnosti Poskytovatele služeb anebo společnosti, jejíž ovládající osoba je shodná s ovládající osobou Poskytovatele služeb, na jejichž Provozovně byla reklamace uplatněna. Dále je společnost povinna vydat zákazníku potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
  6. Společnost nebo jí pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, nedohodne-​li se společnost se zákazníkem na lhůtě delší.

Článek 4
Nároky z odpovědnosti za vady

  1. Je-​li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má zákazník právo:
  1. na odstranění vady,
  2. na přiměřenou slevu z ceny
  3. odstoupit od smlouvy.
  1. Zákazník je povinen sdělit společnosti, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže zákazník změnit bez souhlasu společnosti; to neplatí, žádal-​li zákazník odstranění vady, která se ukáže jako neodstranitelná. Neodstraní-​li společnost vady v přiměřené lhůtě či oznámí-​li zákazníkovi, že vady neodstraní, je zákazník oprávněn požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z ceny služby, nebo může od smlouvy odstoupit.
  2. Nezvolí-​li zákazník své právo včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy (viz. odst. 4 tohoto článku).
  3. Je-​li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má zákazník právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z ceny služby. Neodstraní-​li společnost vadu služby včas nebo vadu služby odmítne odstranit, může zákazník požadovat slevu z ceny služby, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže zákazník změnit bez souhlasu společnosti.
  4. Do odstranění vady nemusí zákazník platit část ceny služby odhadem přiměřeně odpovídající jeho právu na slevu.
  5. Neoznámí-​li zákazník vadu služby včas (článek 3 odst. 2 tohoto řádu), pozbývá práva odstoupit od smlouvy.
  6. Uplatnění nároku z odpovědnosti za vady nevylučuje nárok na náhradu vzniklé škody.

Článek 7
Závěrečná ustanovení

  1. Případné spory vzniklé ze smlouvy o poskytování služeb nebo v souvislosti s ní budou řešeny věcně a místně příslušným soudem České republiky.
  2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy o poskytování služeb je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/​15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa: www.coi.cz.
  3. Tento Reklamační řád nabývá účinnosti dne 1.7.2021.