REKLAMAČNÍ ŘÁD INFINIT STEP

Tento reklamační řád vydává společnost Vodní a saunový svět s.r.o., IČO: 053 47 092 se sídlem
Malletova 2350/​6, Libeň, 190 00 Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem
v Praze, oddíl C, vložka 262271 (dále jen „společnost Infinit“ nebo „společnost“), za účelem upřesnění:

  • podmínek odpovědnosti za vady zboží a služeb poskytnutých společností na základě kupní
    smlouvy či smlouvy o poskytování služeb, zejména pak služeb masérských, služeb saunování,
    prodeje drobných předmětů a občerstvení, služeb privátních zón a bazénů, apod.,a
  • jednotného, rychlého a správného postupu při vyřizování reklamací.

Tento reklamační řád se vztahuje výlučně na případy, kdy osoba, která uplatňuje práva z vad služeb
poskytnutých společností Infinit (dále jen „zákazník“), není právnickou osobou či osobou, která při
uzavření smlouvy o poskytování služeb jednala v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého
samostatného výkonu povolání.

ČLÁNEK 1
Všeobecná ustanovení

Vztah mezi společností Infinit a zákazníkem se řídí zákonem č. 89/​2012 Sb., občanským zákoníkem,
v platném znění (dále jen „NOZ“) a zákonem č. 634/​1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.

ČLÁNEK 2
Odpovědnost za vady

Byla-​li služba nebo zboží poskytnuto v rozporu se smlouvou o poskytování služeb či bylo-​li v rozporu
s kupní smlouvou, popřípadě nebyla-​li služba či zboží poskytnuto vůbec, jedná se obecně o vadné
plnění a zákazníku vznikají práva z vadného plnění, která je zákazník oprávněn uplatnit u společnosti
Infinit (dále jen „reklamace“).

ČLÁNEK 3
Reklamace

(vytknutí vady)

  1. Zákazník uplatňuje svůj nárok z odpovědnosti za vady formou reklamace.
     
  2. Reklamaci služeb je nutné uplatnit u společnosti Infinit bez zbytečného odkladu poté, kdy byla služba poskytnuta, popřípadě měla být poskytnuta. Zboží může být reklamováno v zákonné záruční lhůtě.
     
  3. Společnost Infinit je povinna přijmout reklamaci v provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb a zboží.
     
  4. Reklamace je uplatněna vytknutím vady (popsáním projevu vady) a uplatněním nároku (požadavku) vyplývajícího z odpovědnosti za tuto vadu.
     
  5. Společnost je povinna vydat písemné potvrzení o tom, kdy zákazník právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace zákazník požaduje. Dále je společnost povinna vydat zákazníku potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
     
  6. Společnost nebo jí pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, nedohodne-​li se společnost se zákazníkem na lhůtě delší.

ČLÁNEK 4
Nároky z odpovědnosti za vady

  1. (1) Je-​li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má zákazník právo:
    a) na odstranění vady,
    b) na přiměřenou slevu z ceny
    c) odstoupit od smlouvy.
     
  2. Zákazník je povinen sdělit Infinitu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže zákazník změnit bez souhlasu společnosti Infinit; to neplatí, žádal-​li zákazník odstranění vady, která se ukáže jako neodstranitelná. Neodstraní-​li společnost Infinit vady v přiměřené lhůtě či oznámí-​li zákazníkovi, že vady neodstraní, je zákazník oprávněn požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z ceny služby či zboží, nebo může od smlouvy odstoupit.
     
  3. Nezvolí-​li zákazník své právo včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy (viz. odst. 4 tohoto článku).
     
  4. Je-​li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má zákazník právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z ceny služby či zakoupeného zboží. Neodstraní-​li společnost vadu služby či zboží včas nebo vadu služby či zboží odmítne odstranit, může zákazník požadovat slevu z ceny služby či zboží, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže zákazník změnit bez souhlasu společnosti.
     
  5. Do odstranění vady nemusí zákazník platit část ceny služby odhadem přiměřeně odpovídající jeho právu na slevu.
     
  6. Neoznámí-​li zákazník vadu včas (článek 3 tohoto řádu), pozbývá práva odstoupit od smlouvy.
     
  7. Uplatnění nároku z odpovědnosti za vady nevylučuje nárok na náhradu vzniklé škody.

ČLÁNEK 5
Závěrečná ustanovení

  1. Případné spory vzniklé ze smlouvy o poskytování služeb nebo v souvislosti s ní budou řešeny věcně a místně příslušným soudem České republiky dle sídla společnosti.
     
  2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy o poskytování služeb je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/​15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa: www.coi.cz.
     
  3. Tento Reklamační řád nabývá účinnosti dne 1.1.2022.