REKLAMAČNÍ ŘÁD INFINIT STEP
Tento reklamační řád vydává společnost Vodní a saunový svět s.r.o., IČO: 053 47 092 se sídlem
Malletova 2350/6, Libeň, 190 00 Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem
v Praze, oddíl C, vložka 262271 (dále jen „společnost Infinit“ nebo „společnost“), za účelem upřesnění:
- podmínek odpovědnosti za vady zboží a služeb poskytnutých společností na základě kupní
smlouvy či smlouvy o poskytování služeb, zejména pak služeb masérských, služeb saunování,
prodeje drobných předmětů a občerstvení, služeb privátních zón a bazénů, apod.,a - jednotného, rychlého a správného postupu při vyřizování reklamací.
Tento reklamační řád se vztahuje výlučně na případy, kdy osoba, která uplatňuje práva z vad služeb
poskytnutých společností Infinit (dále jen „zákazník“), není právnickou osobou či osobou, která při
uzavření smlouvy o poskytování služeb jednala v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého
samostatného výkonu povolání.
ČLÁNEK 1
Všeobecná ustanovení
Vztah mezi společností Infinit a zákazníkem se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem,
v platném znění (dále jen „NOZ“) a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.
ČLÁNEK 2
Odpovědnost za vady
Byla-li služba nebo zboží poskytnuto v rozporu se smlouvou o poskytování služeb či bylo-li v rozporu
s kupní smlouvou, popřípadě nebyla-li služba či zboží poskytnuto vůbec, jedná se obecně o vadné
plnění a zákazníku vznikají práva z vadného plnění, která je zákazník oprávněn uplatnit u společnosti
Infinit (dále jen „reklamace“).
ČLÁNEK 3
Reklamace
(vytknutí vady)
- Zákazník uplatňuje svůj nárok z odpovědnosti za vady formou reklamace.
- Reklamaci služeb je nutné uplatnit u společnosti Infinit bez zbytečného odkladu poté, kdy byla služba poskytnuta, popřípadě měla být poskytnuta. Zboží může být reklamováno v zákonné záruční lhůtě.
- Společnost Infinit je povinna přijmout reklamaci v provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb a zboží.
- Reklamace je uplatněna vytknutím vady (popsáním projevu vady) a uplatněním nároku (požadavku) vyplývajícího z odpovědnosti za tuto vadu.
- Společnost je povinna vydat písemné potvrzení o tom, kdy zákazník právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace zákazník požaduje. Dále je společnost povinna vydat zákazníku potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
- Společnost nebo jí pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, nedohodne-li se společnost se zákazníkem na lhůtě delší.
ČLÁNEK 4
Nároky z odpovědnosti za vady
- (1) Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má zákazník právo:
a) na odstranění vady,
b) na přiměřenou slevu z ceny
c) odstoupit od smlouvy.
- Zákazník je povinen sdělit Infinitu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže zákazník změnit bez souhlasu společnosti Infinit; to neplatí, žádal-li zákazník odstranění vady, která se ukáže jako neodstranitelná. Neodstraní-li společnost Infinit vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li zákazníkovi, že vady neodstraní, je zákazník oprávněn požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z ceny služby či zboží, nebo může od smlouvy odstoupit.
- Nezvolí-li zákazník své právo včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy (viz. odst. 4 tohoto článku).
- Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má zákazník právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z ceny služby či zakoupeného zboží. Neodstraní-li společnost vadu služby či zboží včas nebo vadu služby či zboží odmítne odstranit, může zákazník požadovat slevu z ceny služby či zboží, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže zákazník změnit bez souhlasu společnosti.
- Do odstranění vady nemusí zákazník platit část ceny služby odhadem přiměřeně odpovídající jeho právu na slevu.
- Neoznámí-li zákazník vadu včas (článek 3 tohoto řádu), pozbývá práva odstoupit od smlouvy.
- Uplatnění nároku z odpovědnosti za vady nevylučuje nárok na náhradu vzniklé škody.
ČLÁNEK 5
Závěrečná ustanovení
- Případné spory vzniklé ze smlouvy o poskytování služeb nebo v souvislosti s ní budou řešeny věcně a místně příslušným soudem České republiky dle sídla společnosti.
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy o poskytování služeb je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa: www.coi.cz.
- Tento Reklamační řád nabývá účinnosti dne 1.1.2022.